۲۱ روش خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت واقعی
نوشته شده توسط : ساحل

اگر درحال مطالعه این مطلب هستید قطعا به نیرو شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام پی برده اید و صد البته به دنبال حضوری قدرتمند در اینستاگرام هستید و احتمالا اصلی ترین سوال شما این است که چطور فالوورهای اینستاگرام را زیاد کنیم؟

احتمالا پیش از این نیز مقالات مختلفی را در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام مطالعه کرده اید و با طریق های مختلف افزایش فالوور تا حدی آشنا شده اید.

این مطلب برای شما مناسب نیست اگر: به پیگیری افزایش کاذب فالوورهای اینستاگرام هستید، خیلی از مقالات به طریق هایی اشاره می کنند که دروغی هستند یعنی فقط شماره فالوورهای را بالا می برند و یا فالوورهایی راستین ولی با نرخ تعامل ذیل جذب می شوند.

در این مطلب قصد دارم به ۲۱ شیوه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام اشاره کنم. اینکه چطور بدون به کارگیری روش‌های اشتباه و با به کارگیری روش‌های کاملا طبیعی فالوورهای هدفمند داشته باشیم، افرادی که از مخاطبان کسب‌وکار ما هستند و می‌توانند از مشتریان احتمالی کسب‌وکار شما باشند.

اما قبل از گفتگو درباره ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام، دستور دهید به چند سوال متداول پاسخ دهم.

 

حتما بخوانید: چطور در اینستاگرام بفروشیم؟

حتما بخوانید: ۱۵ راهکاری عالی و راستین برای افزایش فروش در اینستاگرام

حتما بخوانید: راهنمای کامل کسب درآمد از اینستاگرام

 

سوال اول: چرا نباید فالوو فیک اینستاگرام بخریم؟
پاسخ را خیلی کوتاه ارایه می دهم. در اینستاگرام چیزی به نام نرخ تعامل داریم، یعنی مخاطبان شما چقدر با شما تعامل دارند. نرخ تعامل با جمع تعداد لایکها، تعداد کامنتها، تعداد سیوها و . . و تقسیم آنها بر شمار پیگیری کنندگان به دست می آید. خب اگر فالوور فیک بخرید یعنی بی انگیزه مخرج کسر را اجل کرده اید و نرخ تعامل را تفریق داده اید.

و این یعنی حساب شما یک حساب با نرخ تعامل زیر در عقیده اینستاگرام دیده می شود و این یک امتیاز منفی است. اما علت دیگری که مایه می‌شود فالوور فیک را فراموش کنیم، از دست دادن آمارهاست. در حساب بازرگانی اینستاگرام آمارهای جالبی از پیگیری کنندگان به شما دیتا می‌شود که اگر از فالوور فیک استفاده کنید مسلما آمارها دچار خطا خواهند شد و سایر نمیتوانید اطلاعات حقیقت از تعقیب کنندگان واقعی خویش داشته باشید.

پس تمنا می کنم اندیشه خرید فالوور فیک را نکنید.

 

سوال دوم : چرا نباید از هرجایی به پیگیری فالوور اینستاگرام باشیم؟
واقعی بودن فالوور مهم است، اما هدفند بودن آن را هم نباید نادیده بگیریم. اگر من یک پیج تعلیم کله پزی داشته باشم، به نظرتان بخردانه است که از یک پیج ورزشی مرتبط با آقایان به پیگیری فالوور باشم؟ اصلا به دست آوردن چنین پیگیری کنندگان برای من ارزشمند است؟ آیا آقایان به مطالب من علاقه دارند؟ آیا با مطالب من تعاملی خواهند داشت؟ آیا دستورات کله پزی من را می خرند؟

پس علاوه بر واقعی بودن فالوور به هدفمند بودن آن هم اندیشه کنید، و از هر جایی به تعقیب جذب فالوور نباشید.

 

سوال سوم: آیا پیج اینستاگرام بخریم؟
خرید پیج را به چند علت پیشنهاد نمی کنم.

دلیل نخست امنیت ذیل آن است، شما پیج را از هرکس خریداری کنید، آن نفر در نظر اینستاگرام مالک اصلی پیج است، حتی اگر پسورد را هم در پسندیدن شما قرار دهد، می‌تواند به اینستاگرام آگاهی دهد که پیج من هک شده است و با گذشت مراحلی اینستاگرام پیج را به فروشند بازمیگرداند و به همین راحتی پیج شما از دست می رود.

و گذشته از این موضوع ما نمیدانیم که این پیج مخاطبان خویش را از چه طریقی به دست آورده است و آیا هدفمند هستند یا خیر.

لذا خرید پیج را هم رهنمود نمی کنم، مگر در مواری که به فروشنده اعتماد کامل دارید و از نیرومند بودن پیج هم مطمئن هستید.

 

بسیار عالی، بریم به سراغ روش‌های افزایش فالوور راستین و هدفمند، به اتفاق باشید.

 

روش های افزایش فالوور راستین اینستاگرام

۱- حساب اینستاگرام خویش را بهینه کنید
وقتی برای افزایش فالوور اینستاگرام برنامه ریزی می‌کنید، یگانه از نخستین کارهایی که باید انجام دهید، بهینه کردن صفحه اینستاگرام کسب‌وکارتان است.

توضیحات صفحه اینستاگرام برند خویش را همانند صفحه اصلی وب‌سایتتان ببینید. بدون یک عکس پروفایل و توضیحات مناسب برند، بدون یک آیدی مناسب، بدون درج اطلاعات تماس و … افراد چطور برند شما را تشخیص دهند؟

شاید شگفتی کنید، ولی خیلی از برند‌ها به طور کامل فراموش کرده‌اند که باید در مورد کسب‌وکار خود روشنگری دهند، آنها تنها یک لینک به صفحه وب‌سایت خود درج کرده‌اند و توقع دارند افراد بدون شناخت آنها روی لینک کلیک کنند.

اگر می‌خواهید کسان روی لینک شما کلیک کنند، بعد بهتر است آغاز خود را به نکویی معرفی کنید و در پیوستگی آن‌ها را دلگرمی به کلیک کنید. اینکه چه لینکی را قرار دهید کاملا به راهبرد بازاریابی اینستاگرامی شما وابستگی دارد، برخی لینک صفحه اصلی وب‌سایت را پیمان می‌دهند و برخی سایر به صفحه خاصی که برای کاربران اینستاگرام مناسب‌ است لینک می‌دهند و بعضی سایر به صفحه‌ای که به طور اختصاصی برای کاربران اینستاگرامشان طراحی کرده‌اند.

در نهایت سعی کنید که آیدی و اسم کسب‌وکار شما خیلی طولانی نباشد و نگارش آن نیز آسان و ساده باشد و به گونه‌ای نباشد که هر کاربر نام شما را به روش خودش بنویسید. به طور چکیده آیدی و اسم کوتاه، ماندگار در ذهن و با توانایی تایپ و جستجوی آسان داشته باشید و کوشش کنید از اعداد و کارکترهای خاص در آیدی اینستاگرام خویش کاربرد نکنید.

به عنوان مثال به صفحه اینستاگرام استارتاپ اسپارد پروا کنید.

بیوی پروفایل اینستاگرام

۲- در تولید محتوا استوار داشته باشید
بدترین کاری که برای افزایش فالوور اینستاگرام می‌توانید انجام دهید این است که به چهره نامنظم فرآوری درونمایه اتمام دهید. در واقع اگر شماری فالوور هم به دست آورده باشید با فرآوری محتوای نا به سامان فرصت فراموش کردن برندتان را به آنها داده‌اید.

برای فراموش نشدن برندتان به طور منظم درونمایه پیمان دهید، برندها همانند پیج‌های سرگرمی محتوای زیاد فرآوری نمی‌کنند، بعضی کمتر و برخی بیشتر، اما در تولید درونمایه ترازمندی را رعایت می‌کنند و با روال ثابتی درونمایه تولید می‌کنند. بعد اگر به طور مثال هفته‌ای سه محتوا قرار می‌دهید، دائم با همین روال حرکت کنید.

 

۳– از ربات اینستاگرام استفاده کنید
قبل از روشنگری در مورد ربات، آغاز اجازه دهید در مورد یک طریق متداول صحبت کنیم.

یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام این است که با دیگران وابستگی پایدار کنیم، زیر پست هایشان کامنت بگذاریم(کامنت واقعی)، پست هایشان را لایک کنیم و یا آنها را دنبال کنیم .

شاید لغایت اکنون هم از این طریق کاربرد کرده باشید و بازدهی بالا و تند روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام آن را دیده باشید، ربات اینستاگرام این شغل را به چهره خودکار برای شما سپریدن می دهد. دراین شیوه شما پیج هایی که دنبال کنندگان آنها می توانند دنبال کنندگان شما هم باشند را به ربات معرفی می نماییم و از ربات می خواهید که آنها را تعقیب کند.

طبیعتاً در این شیوه ربات اینستاگرام بوفالو به آدرس BooFollow.com بهترین برگزیدن است چرا که در حال حاضر بیشتر ربات‌ها از طرف اینستاگرام اندک شده اند.

 

 

 

۴- حضور برندتان در اینستاگرام را اعلام کنید
قطعا برند شما در بیرون از اینستاگرام نیز مخاطبانی دارد، مثلا بازدیدکنندگان سایتان، مشترکین ایمیل شما، دنبال‌کنندگانتان در دیگر شبکه‌های اجتماعی مشابه توییتر و..

یکی از بهترین طریق های افزایش فالوور اینستاگرام این است که در همگی سایر رسانه‌های خود اعلام کنید که در اینستاگرام حضور دارید و مزیت تعقیب کردن صفحه شما در اینستاگرام چیست.

مثلا در وب‌سایت خود بخشی برای پسینیان پست‌های اینستاگرام داشته باشید لغایت کاربران متوجه حضور شما و الی حدی محتواهای شما در اینستاگرام بشوند.

یادتان باشد که فقط نباید از آنها تقاضا کنید که شما را در اینستاگرام تعقیب کنند، بلکه باید به آنها دلیلی برای تعقیب کردنتان ارایه دهید. و بهترین علت این است که محتواهای سودمند و متفاوت از دیگر رسانه‌های خود منتشر کنید، در غیر این چهره دلیل ندارد که مخاطبان توییتر شما یا بازدیدکنندگان سایتتان در اینستاگرام نیز شما را پیگیری کنند.

 

حتما بخوانید: به این ۵ انگیزه هیچکس در اینستاگرام از شما خرید نخواهد کرد

 

۵- محتوایی پیمان دهید که دنبال‌کنندگان شما خوهان آن هستند
مسلما شما محتواهای متفاوتی را برای انتشار در اینستاگرامتان در عقیده گرفته اید، ولی باید در عقیده داشته باشید که پس از مدت کوتاه رسیدگی کنید و ببینید که کدام مطالب از سمت کاربران بازخورد بهتری دریافت کرده‌اند و مخاطبان علاقه اکثریت به آنها نشانه دیتا اند.

به همین علت تست کردن زیاد اهمیت دارد، هر ایده‌ای که برای تولید محتوا دارید آزمایش کنید تا در نهایت آن محتواهایی که بازخورد احسان دریافت می‌کنند را معرفی کنید. مثلا ممکن است بعد از مدتی متوجه شوید که بعضی ویدیوها با موضوع خاصی بازخورد بهتری نسبت به سایر ویدیوها دارند. اگر محتواهای خاصی هستند که برای فرآوری آنها وقت صرف می‌کنید ولی بازخورد خوبی ندارند، بهتر است که با محتوای جدیدی جایگزین کنید.

کپی برداری از حساب اینستاگرام رقیب پیشه جالبی نیست، ولی این خیلی هوشمندانه است که اینستاگرام رقبای خود را رسیدگی کنید و ببینید که چه گونه محتواهایی اغلب باره پسند مخاطبان است، با فرض اینکه مخاطبان شما یکسان هستند این به شما در شناخت بهتر مخاطبان کمک می‌کند.





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: